måndag 26 april 2010

Sexinbringande helg

Hej alla glada!

Den här helgen har min fina Linn (Volchi/Bulan) varit på besök med de klockrena brudarna Amanda Zoo och Carro San. Fantastiskt trevlig har vi haft och jag visade dem, i den mån jag kunde, vad Santa Barbara har att erbjuda både nattetid och under dygnets ljusare timmar.

Idag har jag varit i skolan och sedan har jag skypat med min familj. Fick även mitt nya bankkort idag så nu slipper jag krångla med det amerikanska kortet något mer. Fantastiskt fint!

Införskaffade mig min examensdräkt i förra veckan och jag kan ju inte annat än att skratta när jag ser mig själv i den "fyrkantiga" hatten och den långa svarta capen. Lite skillnad från en examensdag i Sverige då man går iklädd kort vit klänning, högklackat och urringat. Haha.

I övrigt händer det inte så mycket här, det blir antingen valborgsfirande i Hollywood nästa helg eller så åker jag upp till San Fransisco för att möta upp mina uppländska backpackers än en gång. Får se vad som händer.

Puss!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar