onsdag 21 april 2010

The history of beach volleyball

...Är precis vad jag sitter och skriver om.
Vi hade ingen lektion i tisdags på grund av regn/storm så istället fick vi i uppgift att skriva om beachvolleybollens historia.
Idag trotsade jag stormvindarna och gick ut på en långpromenad längs med stranden och jag trodde verkligen att palmerna skulle brytas av på grund av den hårda vinden. När det regnar här, då regnar det verkligen! När det blåser här, ja, då blåser utav bara den!
Det är mycket vi människor kan påverka och regera över men när moder jord säger sitt, då har vi inte så mycket att sätta emot. Kolla bara på askan som förstör så mycket i Europa just nu! Eller att snön återigen har nått Svea rike -i slutet av april! Jag hoppas innerligt att min familj kan flyga hit som planerat men framför allt att jag kan flyga hem när jag ska! Det är ju trots allt bara 6 veckor kvar till hemfärd.

Nåväl, imorgon är det boot camp och sen utgång som gäller. På fredag kommer Linn, Amanda och Carro och hälsar på mig här i SB! Ska bli så fantastiskt kul :) Jag längtar, längtar, längtar.

I övrigt har jag haft tendens till halsont en längre tid nu, håller tummarna för att det inte ska bryta ut. Annars är allt prima skinka :)

Puss & Kram

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar