söndag 9 maj 2010

A beautiful day in paradise!

Hej,

Jag har varit urusel på att uppdatera, jag vet. Ska bättra mig.
Veckan och helgen har inte inneburit något speciellt förutom plugg, sola och Gossip Girl-maraton. Eller jo, i fredags var vi på "President's Honor Role" och tog emot certifikat för goda studieresultat. De är duktiga på sånt här, ceremonier menar jag. Vi trodde att det skulle vara en lugn tillställning men både släkt och vänner var där för att fira och det var nästan så att man fick lite puls av att prata i mikrofonen inför alla dessa åhörare.

Nu ska jag dra mig vidare till Starbucks, det är mitt favoritställe när det gäller att plugga. Jag kan sitta hur länge som helst när jag vet att jag får dricka så mycket kaffe jag bara orkar :)

I morse när jag tog min sedvanliga morgonpromenad så såg jag ett megastort fartyg som låg ankrat precis utanför SB:s kust. Tog bilder som jag tänkte lägga upp senare.

P&K

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar