onsdag 14 april 2010

Solen skiner och fåglarna kvittrar...!?

Hej!
När jag kom hem från gymmet igår så möttes jag av ett dukat matbord med tända ljus och musik. Det var mina söta rumskamrater Linnea och Ylva som hade fixat och trixat med denna överraskning. Supermysigt var det!

I övrigt har jag inte så mycket att uppdatera om. Ingenting nytt som har hänt och allt är en enda stor vardag -pissetråkigt som Ylva skulle ha uttryckt sig. Vakna, skola, sova middag, plugga, träna och sova igen.
Det enda som piggar upp mig är tanken på att Volchi med vänner börjar närma sig med stormsteg! Imorgon landar de i LA och kommer till mig som tidigast den 23:e april. Får se hur deras planer ser ut och om jag kanske ska möta upp dem i LA.

Solen skiner här i Santa Barbara så imorgon blir det beachvolley!
Puss & Kram

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar